nov 30, 2021 23:59:59

Black November - Priserne er gået helt i sort 

SE ALLE DE NYE HAVEMØBLER TIL SKARPE PRISER

0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

Reklamation

Ønsker du at reklamere over en vare, du har købt hos My Home Møbler, bedes du udfylde nedenstående reklamationsanmeldelse, inden reklamationsretten udløber.

 

Bemærk: Når du udfylder reklamationsformularen, accepteres nedenstående betingelser, så disse bedes læses igennem først.

 

Herefter vil vi tage stilling til din reklamation og afhjælpe denne på bedst mulige måde. Du bedes vedhæfte nogle tydelige fotos af produktskaden og give en god beskrivelse af problemet. Dette er for at vi kan finde den rette løsning på reklamationen. Vi vil ud fra dine billeder vurdere, om reklamationen er baseret på en produktions- eller materialefejl, eller om den skyldes almindelig slitage.

 

Vurderer vi, at reklamationen er berettiget, vil vi typisk kunne afhjælpe denne med udskiftning af reservedele, reparation eller ombytning. I disse tilfælde har vi behov for at finde den bedste løsning i fællesskab med producenten og vil herefter vende tilbage til dig hurtigst muligt.

 

Er reklamationsretten på produktet udløbet, eller har du ved et uheld selv beskadiget dit møbel, så er du naturligvis også velkommen til at kontakte My Home Reklamation vedr. evt. spørgsmål. Det er vigtigt, at man ved eventuel henvendelse altid oplyser, hvor varen er købt, fakturanummer, varenummer samt din fulde adresse. Medsendes der billeder, så bedes disse vedhæftes som billedfiler og ikke indsat i selve mailen af hensyn til videre behandling. Og vi har af hensyn til datasikkerhed ikke mulighed for at åbne eksterne links med billeder, videoer m.v.

 

Bemærk: Nogle møbler kommer med transportstof monteret under bunden eller på ikke synlige bagsider. Dette stof har udelukkende til hensigt at beskytte sofaen mod støv under transporten. Stoffet kan let gå i stykker, hvilket er helt uden betydning, og det har ingen praktisk funktion. Dette vil ikke beskadige møblet og ej heller være synligt og betragtes derfor ikke som en reklamation. Ligeledes gør vi opmærksom på, at der er risiko for at beskadige og/eller ridse sarte gulve, når møbler flyttes og bruges. Det gælder også spisestole, hvor det er særligt vigtigt, at man er opmærksom på, at der monteres egnede fodsko/filtsøm, når stolene står på eksempelvis trægulve, vinyl m.v. Det er kundens eget ansvar at være opmærksom på at beskytte sit gulv. Men vi har i butikkerne et stort udvalg af fodsko, filt, glidesøm m.v. til montering under vores møbler, som man kan få råd og vejledning om i butikkerne.

 

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, dårlig vedligehold eller uautoriserede indgreb.

 

Læs: Vedligeholdelse af møbler


Da My Home leverer møbler fremstillet af naturprodukter (træ, læder osv.), kan der forekomme farve- og nuanceforskelle. Mindre knaster, farveforskelle, stærke og svage årringe i træet samt vækstmærker i læder er tegn på ægthed, og betragtes ikke som mangler.

 

Købeloven gælder for alle reklamationer, der måtte være. Det er dog et krav, at varerne anvendes og er købt til almindelig privat brug. Ved offentlig eller erhvervsmæssig brug vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten.

 

Ønsker du at reklamere over et produkt, venligst udfyld formularen herunder. Hvis du har spørgsmål vedrørende en reklamation venligt besvar den mail, du har modtaget i forbindelse med, at din anmeldelse blev modtaget.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
* Hvis filen fylder for meget, tag da et skærmprint af det, du ønsker at uploade og prøv igen.
*